26 Nisan 2010 Pazartesi

ilk yazımla meraaabaaaaaa

bütün gün bir sandalyeye çakılı kalıp durmadan okuyorum, çok sevdiğim işimi (!) aksatıyorum tabi ama yapacak bişi yok.... tabi bu can sıkıntısı beni yeni meraklara gark ediyor , kul sıkışmayıncada hızır yetişmiyor gerçi bide öyle bişi var,
geçen hafta ucuza mal edip yaklaşık 2 senedir kullandığım iphonecuğum itunes la sadece şarj ilişkisine girebileğini unutup kendini güncellemek gibi ayıp şeyler yapmış.... alakasız ilgisiz bir insan olarak neler yapmadım ki şu telefonu kullanılabilir hale getirmek için? neymiş demek ki insan isteyince her şey oluyormuş  :)))zaten 200tl gidipte telefoncuya bayılacağıma öğrenirim dedim versiyonda değiştiririm fake imei de atarım cimrilikte bir numarayım neyse konuyu dağıtmasak diyorum, yerli yersiz lüzumlu lüzumsuz bir çok şeyle meşgul oluyorum deniyorum buluyorum öğreniyorum neden paylaşmayayım? paylaşayım sevgi pıtırcıkları olalım :)))) buyrun bakalım saçmalardan şeçmelere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder