27 Nisan 2010 Salı

işini kim seviyor?

elimizi vicdanımıza koyup düşünelim, işini gerçekten kim seviyor? sabahları güle oynaya zıplaya hoplaya işe giden kaç kişi var? varsa kendileriyle tanışmaktan onur duyarım. bizde eskiden böyle değildik, küresel kriz bahanesiyle 2 senedir verilmeyen zamlar , zaten iş yok diye kandırlırken gece yarılarına kadar  kalınan mesailer bir nevi sudan çıkarılmış balık etkisi yaratıyor insanda bize de yazıktır. birde google translate den daha çok çeviri yapıyorum o benden fazla kazanıyor olayı var oralara hiç girmeyelim
bu gün yine iş yerinde çok çalışıp evimde hiç iş yapmadan kitap okuma kararı verdim, uzun zamandır korku -gerilim  polisiye okuduğum için insanların bakışlarından manyakça anlamlar çıkarmya çıtırtı ve pıtırtılardan korkmaya acaba sorusunu kendime çok sık sormaya başladım... bu yüzden koontz grange ikilisini bir süre arkamda bırakarak elif şafak aşk kitabını okumaya karar verdim , herkesin pek bi sevgi böcüğü olduğu bu günlerde belki beni de bi kuple etkiler umudundayım hayırlısı olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder