30 Aralık 2010 Perşembe

gülmek sana yakışıyor

uzun zamandır gülmediğimi - kahkahalardan bahsetmiyorum bile, başkalarının fotoğraflarını facebookta kurcalarken fark ettim... herkeste bir sevgi yumağı, bir mutluluk pıtırcığı hali hakim... ne kadar çok eğleniyorlar dedim içimden, inanmasamda gerçekten mutlu olduklarına yine de kendime acıdım içten içe...
vakit doldurmak için garip garip şeylere merak sardım yine. önce twitter , sonra burayı açtım, sonra deli gibi film izlemeye başladım... vardığımız son noktaysa sürekli uyku hali, hissizlik.
sonra fotoğraf çekmeye merak sardım yaklaşık 2 sene önce aldığım bir fujifilm finepix S1500 makinem vardı, küçük merceğine rağmen güzel işler çıkartıyorum... fotoğraf çekmek istiyorum çünkü kimsenin fotoğraflarında olmak istemiyorum. eğer fotoğraf makinesi benim elimde olursa kimse mutsuzluğumu gülümsemeyi unutan yüzümü belgeleyemez.... çok mutsuzdun sen bir ara derlerse - ki mutlu olacağım bende az kaldı biliyorum, yok öyle bir şey yalancısınız derim onlara birde gülerim üstüne, hani eskiden yaptığım gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder