14 Mart 2011 Pazartesi

kibir, en sevdiğim günah!

hep çocukluğuna veriyordum yaptıklarını yok diyordum hala büyümemiş....düşünürken anladım aslında öyle bir şey yok... büyüdün sen,büyüdük biz, bütün sorun kibirin... sen o kadar mükemmelsin ki asla hata yapmış olamazsın.... sen her şeyi o kadar bilir yerinde yaparsın ki yanlış bir şey yapmış olamazsın imkansız bu... işte bu yüzden benim sana kızmaya kırılmaya hakkım yok, olamaz... kızıyorsam bana iki katı kızmalısın sen! çünkü kızarak bok yiyen hata yapan benim...  affet beni sen öyle mükemmelsin ki yanlış bir şey yapmış olamazsın...güneş batıdan doğar ama sen ve hata haşa ne mümkün.... o yüzden yaptığın şeyden hoşlanmama kızma kırılma gibi bir hakkım yok.... hadi yedim öyle bir bok ağzıma sıçana kadar canımı yakmakta serbestsin.... çünkü haksız benim.... yaptığın şeye her ne olursa olsun farketmez karşı gelerek hoşlanmadığımı belirtir biçimde kızdıysam sıç ağzıma çünkü ben buna layığım hemen asılsın suratın kaç git mesela küs hemen tavır al konuşma benimle yanlış anladığımı ya da şaka yaptığını anlatmaya çalışma bana bokum ya ben değmez zaten... nasıl olsa gerizekalının teki olduğum için hemen ilk aramanda koşa koşa gelirim sana....

1 yorum: