7 Mayıs 2010 Cuma

insanlar çok cins

sırf ingilizce konuşuyorum diye hiç anlamadığım bir yazılım hakkında elin gavuruyla üç gündür uğraşıyorum, hayır iş yeri bu dandik yazılımı alırken bana mı danıştı? bananedir yani?  anlamadığın bir konuda başka bir dilde birine bir şeyleri izah etmek çok zor... ha şöylede bişi var, türk arkadaşımız türkçe olarak bana yazılımda sorunun nerde olduğunu anlatamıyor o kısmıda işin başka bir can alıcı noktası....
kadıncağıza sinirlenmek istemiyorum , diyorum ki kendi kendime suçu ne? kendimi kısa bi süre idare etsem sesimi alçaltsam bile kurulan bir kaç cümleden sonra gayri ihtiyari sesim yükselmiş kendimi kaybetmiş olarak donuyorum kalıyorum....
insanları sevmek bu kadar mı zor? ayrım yapmadan gruplamadan bi keseye koymadan? yanlış yaptığını bile bile devam etmekse başkasının hayatını tv izler gibi izlemekten başka bir şey değil, çünkü müdahale edemiyorsun... mevlananın dediği gibi yaratılanı sevsek ya yaradandan ötürü... kusurlarıyla ayıplarıyla kabul etsek ya?