22 Ekim 2010 Cuma

you? me? you? me? you o_O

her günüm aynı tek değişen uyku sürem, o yanımda olsada olmasada hayat hep sıkıcı olacak....onunla belki daha katlanılır... twitter da okadar çok insan hayata dair tespitler yapıyor ki...hepsini kıskanıyorum deli gibi, çünkü hayatım sabahın 6sında kalkıp işe gitmek sonra eve gelip uyumaktan ibaret. bu aralar, mutsuzum, yorgunum , sıkkınım... daha erken uyursam ertesi gün işte daha az başım ağrıyor, geç yatarsam oturduğum yerden kalkmaya dermanım olmuyor ve daha çok sırtım ağrıyor... buyrun size hayatın anlamı işte... iletişimde olduğum tek insanlar işyerindekiler...onlarda bana bağlı çalıştıklarından her şey saygı ve sevgi çerçevesinde.... ne giysem çirkinse bile güzel, ne yapsam kötüyse bile iyi... neyi görüyorum? kiminle konuşuyorum ki hayata dair bir fikrim olsun... çıkarım yapacak vaktim de yok koşturup duruyorum sürekli kavanoza kapatılmış hamam böceğiyim... havasızlıktanda ölmüyorum işin kötüsü radyoaktiviteden de etkilenmiyorum kabuğumda çok sert dostta istemiyorum düşmanda...ya da pin pon topuyum bildiğin sonu olmayan diziler, bir solukta okuduğum kitaplar ve internet arasında savruluyorum , başrol hep benim...saklanırken bulunmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder